Procurement Check Up

Βελτίωση της λειτουργίας προμηθειών σε 9 ώρες 

Grunge_white_background

Πώς Πραγματοποιείται

To "Check-up λειτουργίας προμηθειών" πραγματοποιείται σε 2 - 3 συναντήσεις διάρκειας περίπου 3 ωρών η κάθε μία, με τη χρήση standardized spreadsheet test. H παράδοση και συζήτηση των αποτελεσμάτων και προτάσεων από τη HUMANTEC θα γίνει σε μία ακόμα συνάντηση διάρκειας περίπου 2 ωρών.


Το Procurement check up που γίνεται με τη βοήθεια τυποποιημένου επιστημονικού ερωτηματολογίου, τοποθετεί την εταιρεία στο Maturity Level Pyramid και περιγράφει τις επόμενες ενέργειες που θα πρέπει να πραγματοποιήσετε.



Γιατί να κάνετε το Procurement Check-up;

  • Γρήγορο αμερόληπτο επιστημονικό audit από εξωτερικό παρατηρητή
  • Μείωση του κόστους των προμηθειών χωρίς παρενέργειες
  • Aνακαλύψετε hidden costs που δεν αποτυπώνονται στο κόστος αγοράς 
  • Εστίαση των στελεχών προμηθειών στις εργασίες με τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία
  • Αποκτήστε νέα επιχειρήματα στις διαπραγματεύσεις με προμηθευτές
  • Υποστηρίξτε καλύτερα τους πελάτες της επιχείρησης
  • Βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική προμηθειών και την ανταγωνιστικότητα σας
  • Ανακαλύψτε ευκαιρίες ανάπτυξης δυναμικών συνεργασιών με νέους και στρατηγικούς προμηθευτές
  • Υποστηρίξετε καλύτερα όλα τα τμήματα της επιχείρησης
  • Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες των προμηθευτών σας
  • Περιορίστε τους κινδύνους στην αλυσίδα εφοδιασμού της επιχείρησης
  • Βρείτε νέες ευκαιρίες για outsourcing που τυχόν διαφεύγουν
  • Βελτιώστε την συνολική απόδοση του τμήματος προμηθειών και κατ' επέκταση της επιχείρησης

SHARE on Social:

Share by: