Open Σεμινάρια Προμηθειών & Εφοδιασμού
Webinar - Διαχείριση Αποθηκών για Αποθηκάριους

Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Αναβαθμίστε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας μέσα από την παρακολούθηση του 12ωρου πρακτικού, στοχευμένου σεμιναρίου διαχείρισης αποθηκών. Το σεμινάριο είναι ειδικά σχεδιασμένο για αποθηκάριους και προσωπικό και στελέχη αποθηκών. Προσφέρει εφαρμόσιμες λύσεις και τεχνικές για την ορθολογική οργάνωση της αποθήκης, τη μείωση λαθών, την εξοικονόμηση κόστους και τη βελτίωση της απόδοσης των καθημερινών λειτουργιών. Εστιάζει σε κρίσιμες έννοιες και θέματα όπως:
- Το κόστος της αποθήκευσης
- Τις χρηματοοικονομικές συνέπειες του αποθέματος και τις σύγχρονες διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται στη διατήρηση αρχείων ,
- Τη παραλαβή, κωδικοποίηση, αποθήκευση, χορήγηση προς εσωτερικό (παραγωγή ,συντήρηση) και εξωτερικό πελάτη( picking) και την ενσωμάτωσή τους στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας
- Τα υλικά ορίου ζωής και τους τρόπους διαχείρισης τους
- Τις κρίσιμες αρχές κωδικοποίησης υλικών και χώρων αποθήκης με πρακτικό παράδειγμα
- Τους τρόπους κατηγοριοποίησης των αποθεμάτων και τη καθοριστική συμβολή τους στη σωστή διαχείριση
- Τους τρόπους με τους οποίους αναπαραγγέλλονται τα αποθέματα με πρακτικά παραδείγματα χρήσης κάθε μεθόδου
- Τις έννοιες του service level και του αποθέματος ασφαλείας και τη μεταξύ τους συνάρτηση
.Η παρουσίαση του σεμιναρίου γίνεται με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, πλαισιωμένη από πληθώρα διαφανειών και παραδείγματα. Απευθύνεται σε όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν σε αποθήκες, και θέλουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
Ο στόχος του σεμιναρίου είναι τριμερής:
- Να εκθέσει τους συμμετέχοντες στις σύγχρονες πρακτικές διαχείρισης της αποθήκης
- Να τους οπλίσει με πρακτικά εργαλεία που θα μπορέσουν να εφαρμόσουν στο χώρο εργασία τους
- Να τους δώσει τη δυνατότητα να ανταλλάξουν εμπειρίες στον χώρο διεξαγωγής του σεμιναρίου
Ημέρες διεξαγωγής 18, 23 & 25/9 18:00 - 21:15
Webinar - Διαχείριση Συμβάσεων Προμηθειών

Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Κατόπιν της υπογραφής μιας σύμβασης, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διασφαλιστεί η επιτυχής εκτέλεση της. To σεμινάριο εστιάζει στις κύριες προσεγγίσεις διαχείρισης των συμβάσεων και αναλύει τους ρόλους και τις αρμοδιότητες της ομάδας ή του υπευθύνου διαχείρισης τους. Καλύπτει θέματα όπως η δημιουργία της ομάδας διαχείρισης συμβάσεων, τα είδη πληροφοριών που πρέπει να περιλαμβάνονται στο πλάνο διαχείρισης, τους κύριους δείκτες απόδοσης της σύμβασης και τους τρόπος αντιμετώπισης των κινδύνων. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα συζητηθεί επίσης ο τρόπος σύνταξης και τα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στα contract review reports, τα στοιχεία που πρέπει να εξετάζονται κατά την διάρκεια των contract review meetings και ο τρόπος αντιμετώπισης αλλαγών και αναθεωρήσεων της σύμβασης. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στις μεθόδους χειρισμού αξιώσεων και επίλυσης διαφορών.
Ημέρες διεξαγωγής 8, 13, 15 & 20/10 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Η συμμετοχή σας στο εντατικό διήμερο, 8ωρο Workshop, Change Management in Procurement, θα σας εξοπλίσει με πρακτικά εργαλεία και στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείριση και εφαρμογή αλλαγών στον οργανισμό σας. Μέσα από τη μελέτη πραγματικών περιπτώσεων, τη διάδραση, την εφαρμοσμένη γνώση και τις καλές πρακτικές θα ενισχύσετε τις ηγετικές σας ικανότητες και θα βελτιώσετε το αποτύπωμα σας στην επιχειρησιακή αριστεία. Μην χάσετε αυτή την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε την προσέγγισή σας στην αλλαγή, να ενδυναμώσετε την ανθεκτικότητα της ομάδας σας και να διατηρήσετε το προβάδισμα σε ένα δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον που συνεχώς μεταμορφώνεται. Εγγραφείτε τώρα για να εξασφαλίσετε τη θέση σας και να ηγηθείτε των επόμενων επιτυχημένων μετασχηματισμών στον οργανισμό σας.
Ημέρες διεξαγωγής 15 & 16/10 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Το σεμινάριο εστιάζει στο Λειτουργικό και Στρατηγικό Management των Logistics και τον ρόλο του Logistics Manager στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας ενός οργανισμού. Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται οι πιο σημαντικές πτυχές του Logistics Management συμπεριλαμβανομένου των εισαγωγών, της εσωτερικής διανομής, των λειτουργιών προγραμματισμού και δρομολόγησης, της επιλογής διαμεταφορών, της επιλογής εξοπλισμού και συσκευασίας και γενικά της μέτρησης της απόδοσης και του προγραμματισμού βελτιώσεων στην Διαδικασία Logistics.
Ημέρες διεξαγωγής 22, 27, 29/10 & 3/11 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Το Σεμινάριο αυτό εξετάζει τη Λειτουργική και Στρατηγική Διοίκηση των αποθεμάτων και το ρόλο του Inventory Management στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης. Εξηγεί τις πιο σημαντικές παραμέτρους που σχετίζονται με τη Διαχείριση των Αποθεμάτων, από το σχεδιασμό και τη λειτουργία της αποθήκης, την πρόβλεψη της ζήτησης και την τυποποίηση μέχρι την αξιολόγηση των Πρακτικών Διαχείρισης Αποθέματος και τέλος την δημιουργία του Inventory Management Plan.
Ημέρες διεξαγωγής 5, 10, 12 & 17/11 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Οι τιμές μπορεί να διαφέρουν κατά πολύ εντός του ίδιου marketplace, πολλές φορές μέχρι 70% για το κόστος του ίδιου item. H Supply Market Analysis είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τη μείωση του κόστους, του ρίσκου και για τον εντοπισμό ευκαιριών και καινοτόμων λύσεων. Η σωστή Supply Market Analysis πολλές φορές απαιτεί προσπάθεια και εργατοώρες αλλά η επένδυση σε αυτή μπορεί να σας γλιτώσει πολλά χρήματα. Πρέπει να πραγματοποιείται νωρίς στο Procurement process γιατί αποτελεί τη βάση του strategic sourcing. Το σεμινάριο αυτό θα σας δείξει πως.
Ημέρες διεξαγωγής 18, 20 & 25/11 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
"You can't manage what you can't measure." - Peter Drucker. To Σεμινάριο αυτό θα σας δείξει πως να μετράτε την απόδοση των Προμηθειών και του Εφοδιασμού στην Επιχείρηση στην οποία εργάζεστε και πως να χρησιμοποιήσετε τις μετρήσεις, για να αυξήσετε την κερδοφορία της. Κατά τη διάρκεια του, θα αναλυθούν οι σημαντικότεροι Supply KPIs.
Ημέρες διεξαγωγής 19 & 24/11 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
Μέσα από την παρακολούθηση του σύγχρονου σεμιναρίου διάρκειας 12 διδακτικών ωρών θα μάθετε:
- Πως να επιλέγετε και να χρησιμοποιείτε τη πιο κατάλληλη στρατηγική (τρόπο διαχείρισης) ανάλογα με τον κάθε τύπο αγορών/προμηθειών του χαρτοφυλακίου σας
- Σε ποιες κατηγορίες αγοραζόμενων υλικών να εστιάσετε, σύμφωνα με το ρίσκο και το spend, ώστε να αυξήσετε τα savings και να μεγιστοποιήσετε την προστιθέμενη αξία του τμήματος Προμηθειών προς την επιχείρηση
- Πως να μειώσετε τον προμηθευτικό κίνδυνο και να εκμεταλλευθείτε πιθανές ευκαιρίες
Ημέρες διεξαγωγής 27/11, 2 & 4/12 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
To Σεμινάριο αυτό θα σας δείξει πως να αξιολογείτε και να προ-εγκρίνετε τους Προμηθευτές των bottleneck και των strategic supply category items της επιχείρησης σας. Των ειδών δηλαδή που είτε είναι κρίσιμα για την απρόσκοπτη λειτουργία ή αντιπροσωπεύουν μεγάλο ποσοστό συνολικής δαπάνης και συγχρόνως μεγάλο προμηθευτικό ρίσκο / επίδραση στη κερδοφορία / διαφοροποίηση για την επιχείρηση σας. Αν η αξιολόγηση είναι θετική τότε ο Προμηθευτής θα προστεθεί στον κατάλογο εγκεκριμένων Προμηθευτών για το συγκεκριμένο supply category και στον κατάλογο για RFx όταν λήγει ή δημιουργείται μια σχετική σύμβαση.
Ημέρες διεξαγωγής 11, 16 & 18/12 18:00 - 21:15
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου πραγματοποιείται αποκλειστικά σε μορφή E-Learning
To Σεμινάριο αυτό θα σας μάθει πως να λαμβάνετε και να αξιολογείτε προσφορές από προμηθευτές. Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου καλύπτονται θέματα όπως οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται σε διαφορετικές περιπτώσεις για τη λήψη και επιλογή προσφορών, οι οποίες ποικίλουν, από ανεπίσημες διεργασίες ή διεργασίες που αφορούν αιτήματα πληροφόρησης (RFI), μέχρι επίσημες υποβολές προσφορών και ηλεκτρονικές αγορές (e-marketplaces). Επίσης κατά την διάρκεια του σεμιναρίου καλύπτονται θέματα σχετικά με τον θεμιτό αριθμό των υποβληθέντων προσφορών, ανάλογα με τον τύπο της εν λόγω αγοράς.
Ημέρες διεξαγωγής 13, 15 & 20/1 18:00 - 21:15